Volgers

zondag 9 februari 2014

Designer voor Stempeltraume

http://stempeltraeume.blogspot.nl/
                                                                 Hallo allemaal,
                                        Ik ben er weer met ontzettend leuk nieuws...
                      Ik ben gevraagd om voor stempeltraume designer te zijn..en dit is fantastisch...
                    Hopelijk kan ik jullie nog meer inspireren ..en hopelijk doen jullie ook gezellig mee

                                                              Groetjes Ginette

                                                                     Hallo ,
                                            Ich habe etwas neues zu melden..
   Ich bin von ab haute ein designer vor stempeltraume..ich bin uberglucklich..das ich dabei darf sein..
                       Hoffentlich , kann i ch euch inspireren .....und mach mit unser challenge..

                                                       Viele Grussen Ginette

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd is altijd super als je gevraagd wordt
    Succes en vooral veel knutselplezier
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ginette , ich freu mich das du uns unterstützen möchtes bin auf deine Werkstücke sehr gespannt.

    glg anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ginette.. ich freu mich sehr, dich mit im Team zu haben...

    Drück dich lieb
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen