Volgers

zondag 14 april 2013

Wedding...

Hallo allemaal,
Ik dit keer druk bezig geweeswt voor vrienden..
zij gaan 18 April trouwen..
dus ja ,dan moet ik toch zelf wat maken..
want ja..vind het geweldig om te doen..


Heb dus een kaart ,gift box en een mini taartje gemaakt..
Het minitaartje heb ik versierd met ..parels ,kant ,lint en
zelfgemaakte bloemetjes...



 De kaart heb ik versierd met Noor-mallen ..
en super mooi embossingpoeder van
De bloemetjes heb ik zelfgemaakt met  kant en verschillende bloemen dies....
Daarnaast afgewerkt met pearl liquid
Dit is echt een musthave..voor ons kaartenmaaksters....


Giftbox...
Deze heb ik gemaakt van een luciferdoos..
Daarnaast natuurlijk weer een mooie mal van Noor..
bloemetjes gemaakt van kant en papier..
Afgewerkt met pareltjes....

De tekst  ;
Vertrouwen in elkaar
Vertrouwen in het Leven
Dat kan niet anders dan..
een mooie toekomst geven..

Dit is zeer toepasselijk voor dit koppel..
Wens ze dan ook veel geluk..

Groetjes Ginette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten