Volgers

woensdag 20 juni 2012

Summer ,Sea and Fun

Hallo allemaal,

Weer een kaartje van mij. Dit kaartje heb ik veel tijd ingestoken. Het begon namelijk met 2 stempels...Het werden er steeds meer. Dus heb ik er een projectje van gemaakt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van  Scrap and more . De challenge is ,gebruik 2 stempels, nou volgens mij is dat wel gelukt...

Ik heb ze gekleurd met copics..Daarnaast vuurtoren en schelpjes zijn van Marianne design..Papier is van Authentique (genuine)..de golfjes is een Die van Tin Holtz..

Op naar mijn volgend projectje of kaart...

Groetjes  van mij


Ginette

5 opmerkingen:

  1. hoi

    deze creatie overtreft alle fantasiën!

    hij is wondermooi!
    ook de kleuren zijn super!!!!


    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ginette! Super net een schilderijtje! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ginette, wat heb je er een mooi tafereeltje van gemaakt. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat mooi bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooi kunstwerk zeg! Super mooi gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen