Volgers

dinsdag 5 juni 2012

Pimp a bag...

Hallo allemaal,

Ja,ik weet het ..Heeft eventjes geduurd, maar pc deed het niet meer. Toen kon ik weer niet op mijn blog.Of kon ik dingen er niet op plaatsen.Maar deze keer wel en gelijk doe ik mee,met een challenge. Deze keer een challenge  Pimp a bag...door It's a Magnolia Challenge .

Heb heerlijk mijn favoriete kleur gebruikt en dat is Rose....Heerlijk gewerkt met de doohickey van Magnolia,Nestabilitie en Cheery linn. Wat heerlijk zo'n doos vol met mallen. En als je goed kijkt ,heb ik de magnolia niet helemaal ingekleurd. Maar ook een 3-d effect gegeven ,door de kleertjes uit te knippen op dessin papier.

Heel veel groetjes van mij

Ginette

1 opmerking:

  1. wat een schattig tasje Ginette. Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen