Volgers

maandag 14 februari 2011

A beautiful Birthday

Hallo,

Zaterdag druk geweest met deze matchbox card. Maar ja,toen ik klaar was had ik niet genoeg daglicht. Kon dus helaas niet op de foto. Zondag een heerlijk dagje geweest. En maandag eindelijk tijd en genoeg licht voor een mooie foto.


Heb mooi paier gebruikt van Prima Marketing : Jack en Jill. Ze hebben van die mooie zachte kleurtjes. Ik ben niet echt van het groen en blauw,maar deze tinten sprake me erg aan.

Nieuwe eyecatcher erop ,een klein gespje. Mooie bloemetjes,brads en andere kleine embellishments. De magnolia afdruk heerlijk gekleurd op de vintage manier. Dit houdt in dat ik een kleur kies en dan met de blender laat vervagen. Nu willen jullie natuurlijk graag weten,welke kleuren ik heb gebruikt. Hier komen de kleuren: E00,RV95,E55,43,42,40, en de vintage groen BG 93

Laat je verrassen door het effect en probeer het maar eens uit. Denk er maar aan ,dat het maar een stukje papier is als het fout gaat.
Tip: gebruik niet teveel blender.

Succes en Groetjes Ginette

2 opmerkingen: