Volgers

zaterdag 1 januari 2011

Beauty in Pink

Hallo,

Allereerst wens ik iedereen een Gelukkig Nieuwjaar en een gezond en creatief 2011.

En ja, ik kom alweer langzamerhand in de stemming voor vrolijke kaartjes.
Ik zag dit leuke papier van Kars(paperpad country Rose)en ik moest er gewoon iets mee doen.
En hier is het resultaat:



Daarnaast voor mij een van de mooie stempels van Magnolia,ik heb het dit keer in 3d gedaan. Geeft nog weer een extra dimensie aan het poppetje. En niet te vergeten een apart soort kaartje met een doorkijk,die ik heb gemaakt met een Nellie Snellen mal.

En ik heb het afgemaakt ,met bloemetjes en takjes. In dezelfde kleuren waardoor het geheel toch rustig blijft. Over het geheel heb ik nog de glimmermist gebruikt voor een klein glansje .

Copic: RV32,34,E00,43,77,04,R20,RV000,0000

Fijne knutseldag iedereen.....

Groetjes Ginette

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ginette,
    Wat een mooie kaart!
    Staat er leuk op!
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje, mooi romantisch papier heb je gebruikt.
    een mooi, liefdevol en creatief 2011.

    liefs jolande

    BeantwoordenVerwijderen