Volgers

maandag 6 september 2010

Next Generation

Hallo,

Ik was gisteren druk in mijn huishouden en ineens was het stil geen kinderstemmen .
Je hoorde alleen het ritselen van papier en het pakken van de copics uit de doos.
Ik denk ga maar eens kijken en wat bleek zaten alle drie de kids ,mijn afbeeldingen te kleuren.
Heel rustig en lief en met een super ,mooi resultaat. Deze 2 voorbeelden zijn van mijn dochter (9 Jaar). Moet eerlijk zeggen, ze zou de plek in kunnen nemen van mij en van meerdere kaartenmaaksters. Zulke mooie kleuren die ze heeft gebruikt.

Op naar haar volgende kaartjes.....
Groetjes Ginette

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi! Echt een natuurtalent. Heeft ze vast van haar moeder... :-)

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat heeft je dochter dit geweldig mooi ingekleurd, zitten jullie vanaf nu samen aan de hobbytafel te freubelen?

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Esmee,
    Het is weer prachtig ingekleurd!
    Leuk voor Lisa haar verjaardag.
    Kusjes Oma

    BeantwoordenVerwijderen